مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:452021-01-18سياسي

اشتغال مددجویان کمیته امداد الگوی رفع بیکاری در کشور


مدیرکل طرح های اقتصادی و خودکفایی کمیته امداد در یادداشتی، اشتغال مددجویان این نهاد را الگوی ایرانی-اسلامی رفع بیکاری در کشور عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر خادمی در این یادداشت آورده است: آنچه کمیته امداد به دور از همه هیاهوها و کشمکش های سیاسی و اقتصادی انجام می دهد- از رفع نیازهای ضروری خانوارهای محروم تا توجه به ضرورت های فرهنگی و بهداشتی بخش عظیمی از جامعه تا کمک به ایجاد ثبات و سلامت در فضای اجتماعی و روانی کشور با تاکید عملی بر تحکیم کانون خانواده تا تلاش برای استقلال فکری و اقتصادی نیازمندان و محرومان جامعه از طریق ایجاد انگیزه، تقویت مهارت ها و کمک به ایجاد کسب و کار و ارائه دهها خدمت دیگر به مهمترین رکن جامعه و نظام اسلامی یعنی محرومان و پابرهنگان- ثمره تلاش ها و مجاهدت های امدادگران این نهاد انقلابی است.

در سال های اخیر اما این تلاش ها در کانون توجه نهادها و دستگاه های متولی امر قرار گرفته و به اذعان بسیاری، اگر خدمات کمیته امداد در این شرایط نبود حجم آسیب ها و مشکلات فردی، اجتماعی و ملی جبران ناپذیر و بسیار فراتر از تصور جلوه گر می شد.

از میان همه این خدمات متنوع 120 گانه کمیته امداد به محرومان، آنچه به طور ویژه خودنمایی می کند خدمت اشتغال است که آن نیز در سال های اخیر برجسته تر شده و با سهم حدود 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال مددجویان کمیته امداد الگوی رفع بیکاری در کشور

اشتغال مددجویان کمیته امداد الگوی رفع بیکاری در کشور