مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:202021-01-18دانش

صرفه جویی مالی وزارت علوم با سامانه مجامع انتخاباتی دانشجویی


معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه از صرفه جویی یک میلیارد تومانی وزارت علوم با راه اندازی سامانه جامع مجامع انتخاباتی دانشجویی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طهماسب علیپوریانی ظهر امروز در نشست خبری معرفی سامانه جامع مجموعه های انتخاباتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که با حضور مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سالن جلسات دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حدود 50 اتحادیه دانشجویی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی با تاکید بر نقش سازنده دانشگاه در جامعه افزود: این سامانه با همکاری و همراهی اساتید و دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به صرفه جویی مالی برای برگزاری انتخابات مجامع به صورت مجازی، تاکید کرد: راه اندازی این سامانه موجب کاهش هزینه هایی مانند هزینه اسکان، و رفت و آمد شده است.

علیپوریانی به نگرانی های موجود برای احراز هویت افراد در برگزاری مجامع به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: این نگرانی با توجه به مراحل مختلف لحاظ شده در سامانه و احراز هویت چند مرحله ای برطرف شده است.

مسئول باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در این نشست از برگزاری انتخابات مجامع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از فردا (30 دی) به مدت هفت روز پیاپی توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی مالی وزارت علوم با سامانه مجامع انتخاباتی دانشجویی

صرفه جویی مالی وزارت علوم با سامانه مجامع انتخاباتی دانشجویی