مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:512021-01-18سياسي

توبه بهترین راه برگشت به حیات ایمانی/افراد پاسخگوی اعمال خودباشند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه توبه بهترین راه برگشت به زندگی و تجدید حیات ایمانی است، گفت: توبه مجدد راه کمال را پیش روی انسان می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی نفس لوامه را سرمایه ای برای انسان دانست و افزود: نفس لوامه به دنبال تکرار گناهان از سوی انسان، ضعیف و فرد به حیوانی درنده تبدیل می شود.

وی با اشاره به اهمیت کار قوه قضاییه بیان کرد: اگر قوه قضاییه برای تشویق و تنبیه افراد نباشد، جامعه فسیل می شود.

آیت الله عبادی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: بر اساس آیاتی از سوره قیامت، هر فرد باید پاسخگوی اعمال خود باشد که وجدان در انسان و قوه قضاییه در نظام هستی مصداق این امر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه علم منطق نشان دهنده ارزش سخن افراد است، گفت: افرادی مانند شهید مطهری در گفتارشان منطق داشته و سنجیده سخن می گویند.

وی با اشاره به حساب روز قیامت اظهار کرد: عقل، فطرت و پیشوا میزان عمل انسان در قیامت هستند و می طلبد انسان پیش از قیامت از خودش حساب بکشد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه توبه بهترین راه برگشت به زندگی و تجدید حیات ایمانی است، گفت: توبه مجدد راه کمال را پیش روی انسان می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توبه بهترین راه برگشت به حیات ایمانی/افراد پاسخگوی اعمال خودباشند

توبه بهترین راه برگشت به حیات ایمانی/افراد پاسخگوی اعمال خودباشند