مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:402021-01-18سياسي

تشریح جزییات نشست 14 گروه فلسطینی در قاهره


یک عضو ارشد فتح جزییات نشست نزدیک چهارده گروه فلسطینی در قاهره را تشریح کرد و گفت، موضوع اصلی در این دیدار انتخابات، برنامه سیاسی و گام های عملی بعدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست چهارده گروه فلسطینی به زودی در قاهره پایتخت مصر برگزار می شود.

در همین زمینه عبدالله عبدالله از اعضای ارشد جنبش فتح جزییات دیدار این نشست را برای روزنامه مصری عربی 21 شرح داد و گفت، این نشست در راستای توافق های اخیر فتح و حماس پس از پشت سر گذاشتن بحران داخلی در نظام سیاسی صورت می گیرد و به دنبال تعریف ویژگی های مسیر جدید است.

وی افزود: موضوع اصلی در این دیدار، انتخابات، برنامه سیاسی و گام های عملی بعدی است.

می خواهیم بر یک برنامه سیاسی که در آینده بر اساس آن به پیش خواهیم رفت، توافق کنیم به نحوی که یک تصمیم و یک برنامه سیاسی مورد توافق همه داشته باشیم.

عبدالله در ادامه گفت: بسیاری از مسایل مهم از جمله انتخابات هستند که باید با آن مقابله کنیم و این نشست دنبال تضمین به سرانجام رسیدن این اقدام است زیرا یک ورودی برای پایان اختلافات داخلی فلسطین، ایجاد دولت وحدت ملی و شراکت سیاسی به شمار می رود.

وی درباره دلیل انتخاب قاهره به عنوان میزبان این نشست گفت، اتحادیه عرب در سال 2007 مأموریت نظارت و پیگیری پرونده پایان اختلافات داخلی در فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات نشست 14 گروه فلسطینی در قاهره

تشریح جزییات نشست 14 گروه فلسطینی در قاهره