مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:302021-01-18پزشكي

پذیرش نسخه الکترونیک در مراکز فیزیوتراپی کردستان


از ابتدای بهمن ماه سال جاری بیمه شدگان بیمه سلامت در این استان، هرگونه خدمات توانبخشی را فقط از طریق نسخه الکترونیکی در مراکز فیزیوتراپی بخش خصوصی دریافت می کنند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری بیمه شدگان بیمه سلامت در این استان، هرگونه خدمات توانبخشی را فقط از طریق نسخه الکترونیکی در مراکز فیزیوتراپی بخش خصوصی دریافت می کنند.

انور اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه کاربرد نسخ کاغذی بیمه سلامت در کردستان حذف می شود، اظهار کرد: پس از آن بیمه شدگان می توانند با مراجعه به مراکز درمانی و خدمات پزشکی سطح استان، تنها با ارائه کد ملی خود خدمت مورد نظر را به صورت نسخه الکترونیکی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای اجرای طرح نسخه الکترونیک در تمام شهرهای استان فراهم شده است، افزود: در حال حاضر اجرای این طرح در مراکز درمانی خصوصی به صورت صد درصد اجرا شده و کردستان در این زمینه از استان های پیشتاز کشور به شمار می رود.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان خاطرنشان کرد: 99 درصد از مراکز درمانی کردستان و تعداد 32 دفتر از دفاتر پیشخوان سطح استان با بیمه سلامت طرف قرارداد بوده و آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش نسخه الکترونیک در مراکز فیزیوتراپی کردستان

پذیرش نسخه الکترونیک در مراکز فیزیوتراپی کردستان