مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:252021-01-18سياسي

آش نخورده و دهان سوخته؛ حکایت اتهام به بومگردی ها


چندی پیش، برخی از ائمه جمعه در خطبه ها و سخنان خود با خطاب قرار دادن «بومگردی ها» از فساد در این بخش گلایه کرده بودند که در این باره واکنش هایی را از سوی فعالان گردشگری شاهد بودیم.

- ایسنا/یزد چندی پیش، برخی از ائمه جمعه در خطبه ها و سخنان خود با خطاب قرار دادن بومگردی ها از فساد در این بخش گلایه کرده بودند که در این باره واکنش هایی را از سوی فعالان گردشگری شاهد بودیم.

کرونا، مصیبتی بزرگ برای گردشگری تازه پا گرفته ی کشورمان بود به طوری که هنوز که هنوز است پس از گذشت قریب به یکسال از شیوع این اپیدمی همه گیر، این صنعت پاک و درآمدزای کشورمان نتوانسته از این معضل قد علم کند و در این اوضاع متهم شدن به ایجاد فساد در برخی زیرساخت های این حوزه بسی گران و سخت است.

اقامتگاه های بومگردی به عنوان یکی از بخش های تاثیرگذار در رونق گردشگری کشور از ابتدای شیوع کرونا همانند بسیاری از بخش های دیگر این صنعت به طور کاملاً خودجوش نسبت به تعطیلی فعالیت خود در راستای حفظ سلامت مردم اقدام کردند و شاید بتوان از انها به عنوان یکی از متضررترین بخش ها یاد کرد.

البته چندی پیش علیرضا موذنی عضو هیات مدیره جامعه حرفه ای بوم گردی های کشور نیز از تعطیلی و غیرفعال شدن بیش از نیمی از بوم گردی های کشور یاد کرده و در این باره گفته بود؛ در حال حاضر حدود 120 اقامتگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آش نخورده و دهان سوخته؛ حکایت اتهام به بومگردی ها

آش نخورده و دهان سوخته؛ حکایت اتهام به بومگردی ها