مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:102021-01-18سياسي

عقب افتادن دولت الکترونیک در استان سمنان با همه گیری کروناویروس


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معقد است که شیوع همه گیری کووید19 سبب عقب افتادن اجرای طرح دولت الکترونیک در این استان شده است.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معقد است که شیوع همه گیری کووید19 سبب عقب افتادن اجرای طرح دولت الکترونیک در این استان شده است.

فاطمه منصوری 29دی ماه در جلسه کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها و فناوری های مدیریتی در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: فضای مجازی و لزوم اجرای طرح دولت الکترونیک در جریان این همه گیری عالمگیر اهمیت خود را بیش از پیش نشان داد.

معاون استاندار و رییس کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها و فناوری های مدیریتی استان سمنان گفت: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در جلوگیری از شایعه پراکنی و مقابله با فساد در محیط اداری و دستگاه های اجرایی بسیارتاثیر گذار است.

وی افزود: یکی از رویه های مهم در ایجاد مشارکت پایدار بین مردم و نظام اداری دسترسی آزاد به اطلاعات است و اجرای دقیق این طرح به تقویت و سرمایه اجتماعی، اعتماد سازی و ارتباط بیشتر بین دولت و مردم می انجامد.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با دسترسی آزاد به اطلاعات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود تا شهروندان بدانند که چقدر می توانند از این امکان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب افتادن دولت الکترونیک در استان سمنان با همه گیری کروناویروس

عقب افتادن دولت الکترونیک در استان سمنان با همه گیری کروناویروس