مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 10:002021-01-18اقتصادي

رویدادی برای ارائه پاسخ های فناورانه به نیازهای صنعت نفت


رویدادی به منظور جذب ایده های فناورانه در زمینه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت نفت همزمان با نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود.

- رویدادی به منظور جذب ایده های فناورانه در زمینه نیازهای فناورانه اولویت دار صنعت نفت همزمان با نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد شناسایی نیازهای فناورانه اولویت دار وزارت نفت با عنوان رخداد oil hack هم زمان با بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، با هدف حمایت از تیم ها و استارتاپ های نوظهور و تازه تاسیس دارای ایده های کاربردی برگزار می شود.

این رویداد از حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار است تا کلیه شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، طرح های نوآورانه خود را برای جذب حمایت و سرمایه در این بستر عرضه کنند.

نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، هوشمندسازی، شیرین سازی و ساخت و توسعه کاتالیست، از جمله برخی حوزه های تعیین شده در این رویداد است.

سرمایه اولیه بلاعوض تا سقف 100 میلیون تومان، ارائه فضای دفتری، کارگاهی و آزمایشگاه، منتورینگ کسب و کار، مشاوره ثبت پتنت، شرکت و برند، توسعه بازار داخلی و خارجی و صادرات محصولات تولید شده، از جمله حمایت های در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویدادی برای ارائه پاسخ های فناورانه به نیازهای صنعت نفت

رویدادی برای ارائه پاسخ های فناورانه به نیازهای صنعت نفت