مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:052021-01-18سياسي

ایجاد شغل مهمترین راه ترک اعتیاد در میان جمعیت معتاد خراسان شمالی


سمت و سوی هزینه اعتبارات استان در سال 1400 در حوزه های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید در محلات پرخطر و با شیوع بالای اعتیاد باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: سمت و سوی هزینه اعتبارات استان در سال 1400 در حوزه های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید در محلات پرخطر و با شیوع بالای اعتیاد باشد.

محمدعلی شجاعی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر صرفا ارتباط با یک سازمان و اداره ندارد و برای ریشه کن کردن این آسیب تمامی اجزای حاکمیت باید پای کار باشند.

شجاعی با تاکید بر اینکه در بحث پیشگیری اگر عملکرد قوی تری نداشته باشیم متولیان امر در بحث مبارزه با مواد مخدر بیشتر درگیر می شوند، افزود: در حوزه پیشگیری اگر حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به خوبی وظایف شان را انجام دهند قطعا نتیجه آن افزایش درصد تعداد معتادان نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دور اندیشی نداشته باشیم و پیشگیری نکنیم عرصه برای معتادان بیشتر می شود و در نتیجه باید ساختمان های مربوط به امر مبارزه با اعتیاد بیشتر شود.

وی گفت: تمامی مطالعات و برنامه ریزی های استان برای این است که بگوییم در امر پیشگیری به گونه ای حرکت کردیم که نیاز به افزایش پاسگاه و گشت ها نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شغل مهمترین راه ترک اعتیاد در میان جمعیت معتاد خراسان شمالی

ایجاد شغل مهمترین راه ترک اعتیاد در میان جمعیت معتاد خراسان شمالی