مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:102021-01-18اقتصادي

رونق اقتصادی! علی برکت الله


7 سال بی تدبیری دولت تدبیر و امید به نیاز سالانه ساخت مسکن در کشور ، امروز به صورت کمبود حداقل 4 میلیون مسکن و قیمت سرسام آور آن بروز کرده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اردشیر مطهری  نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت: طبق آمار بانک مرکزی متوسط قیمت مسکن در تهران به 27 میلیون تومان رسیده، یعنی متوسط قیمت یک آپارتمان 75 متری حدود 2 میلیارد! اگر یک کارگر یا کارمند سی سال حقوقش را به طور کامل امروز بگیرد می تواند یک آپارتمان بخرد؟  در شهرستان ها هم وضعیت بهتر نیست.

7 سال بی توجهی و بی تدبیری دولت تدبیر و امید به نیاز سالانه ساخت مسکن در کشور ، امروز به صورت کمبود حداقل 4 میلیون مسکن و قیمت سرسام آور آن بروز کرده طبق گزارش بانک مرکزی قیمت متوسط آپارتمان 75 متری در تهران به حدود 2 میلیارد رسیده ! فقط باید گفت از این دولت در این 8 سال جز بی تدبیری و نا امیدی چیز دیگر ندیدم ، علی برکت الله.

مقام معظم رهبری در خصوص مسکن فرمایش کردن، بر لزوم تهیه هر چه سریع تر سیاست کلان شهری به منظور حل مشکل مسکن و جلوگیری قاطع از توسعه بی رویه شهرهای بزرگ و معضلات ناشی از آن تأکید کردند.

مقام معظم رهبری با اشاره به افزایش جمعیت و رشد شهرها و به وجود آمدن مشکل مسکن به ویژه برای قشر جوان افزودند: مسأله مسکن با توجه به مسایل اقتصادی ، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی! علی برکت الله

رونق اقتصادی! علی برکت الله