مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:052021-01-18سياسي

تصمیم برای تعویق انتخابات پارلمانی عراق تأسف بار است


یک تحلیلگر عراقی به بیانیه اخیر کمیساریای عالی برگزاری انتخابات واکنش نشان داد و گفت: تصمیم کمیساریای عالی برای تعویق 4 ماهه انتخابات تأسف بار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، عامر الکبیسی تحلیلگر عراقی به بیانیه اخیر کمیساریای عالی انتخابات عراق که در آن خواستار تعویق 4 ماهه انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور شده بود، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تأکید کرد: متأسفانه کمیساریای عالی انتخابات قصد دارد تا برگزاری انتخابات را 4 ماه دیگر به تأخیر بیندازد! این تأخیر در برگزاری انتخابات، تأسف بار است و اعتماد به انتخابات را سست می کند.

این تحلیلگر عراقی در ادامه تصریح کرد: طبیعی است که ما مخالف تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام باشیم زیرا کمیساریای عالی انتخابات تاکنون هیچ پاسخ موجه و قانع کننده ای در این خصوص نداده است.

کمیساریای عالی انتخابات عراق شب گذشته پیشنهاد به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور را مطرح کرد.

کمیساریای عالی انتخابات عراق در توضیح تصمیم خود اعلام کرد که این درخواست با توجه به پایان مدت تعیین شده برای ثبت نام ائتلاف های سیاسی و کم بودن تعداد این ائتلاف ها صورت گرفته است تا زمینه و فرصت برای ثبت نام نامزدهای بیشتر مهیا و سالم بودن انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم برای تعویق انتخابات پارلمانی عراق تأسف بار است

تصمیم برای تعویق انتخابات پارلمانی عراق تأسف بار است