مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:402021-01-18ورزشي

طرح بازگشایی استخرها به زودی به استاندار تهران ارسال می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: برای بازگشایی مجدد استخرهای سرپوشیده طرح پیشنهادی خود را با در نظرگرفتن نحوه فعالیت و رعایت پروتکل های بهداشتی به زودی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: برای بازگشایی مجدد استخرهای سرپوشیده طرح پیشنهادی خود را با در نظرگرفتن نحوه فعالیت و رعایت پروتکل های بهداشتی به زودی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت بازگشایی استخرهای سرپوشیده اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای بازگشایی استخرهای سرپوشیده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دریافت نکرده ایم اما به دنبال تهیه طرحی در این زمینه هستیم که پس از تصویب توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی و ورزشی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

وی گفت: در این طرح فرایند استفاده از استخرها بر اساس پروتکل های بهداشتی تعریف شده که اگر تا پایان این هفته نهایی و تصویب شود، هفته آینده به استانداری ارسال خواهد شد تا درباره استخرهایی که ظرفیت بازگشایی دارند، تصمیمات لازم گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: از یک سال گذشته به دلیل تعطیلی استخرها، زیان های مالی زیادی به این بخش ها وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بازگشایی استخرها به زودی به استاندار تهران ارسال می شود

طرح بازگشایی استخرها به زودی به استاندار تهران ارسال می شود