مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:202021-01-18سياسي

238 خانه هلال روستایی در مازندران فعال شده است


مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از فعالیت 238 خانه هلال روستایی و شهری با پنج هزار عضو در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی فخاری با اشاره به افتتاح 100 خانه هلال در سال جاری گفت: توسعه خانه های هلال یکی از راهبردهای زیرساختی جمعیت هلال احمر برای استفاده از ظرفیت مردم به ویژه ساکنان مستقر درمناطق روستایی در فرایند مدیریت بحران است که هدف غایی در این طرح بر جذب، آموزش و سازماندهی مردم منطقه تعریف شود.

وی افزود: طرح خانه هلال روستایی برای اولین بار در استان مازندران مطرح شد و با توجه به دستاوردهای ارزشمند آن به سرعت به عنوان یکی از طرح های ملی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفت و در تمامی استان های کشور اجرایی شد.

فخاری تصریح کرد: با وجود اینکه در ابتدا برنامه خانه های هلال بر مناطق روستایی تمرکزیافته بود اما با توجه به ضرورت و نتایج مطلوب، خانه های هلال شهری نیز به این برنامه افزوده شد و آنچه که امروزه از آن به عنوان خانه هلال یاد می شود مشتمل بر مناطق شهری و روستایی است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع 238 خانه هلال در مازندران 218 خانه در مناطق روستایی و20 خانه در محلات شهری فعالیت دارند گفت: روند گسترش خانه های هلال به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد و از همه ظرفیت های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

238 خانه هلال روستایی در مازندران فعال شده است

238 خانه هلال روستایی در مازندران فعال شده است