مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:202021-01-18اقتصادي

بازسازی بقعه احمدبن اسحاق تا 3 ماه آینده به اتمام می رسد


معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اتمام کار بازسازی بقعه احمدبن اسحاق تا سه ماه آینده خبر داد.

- بازسازی بقعه "احمدبن اسحاق" تا 3 ماه آینده به اتمام می رسد ایسنا/کرمانشاه معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اتمام کار بازسازی بقعه احمدبن اسحاق تا سه ماه آینده خبر داد.

امیرحسین شکرریز در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین روند بازسازی بقعه احمدبن اسحاق در شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: این پروژه هم اکنون پیشرفت فیزیکی 85 درصدی داشته و بر اساس وعده پیمانکار ظرف سه ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

شکرریز با اشاره به فعال بودن پروژه بازسازی بقعه احمد ابن اسحق، ادامه داد: هم اکنون پروژه در مرحله نصب گنبد، نازک کاری، سفیدکاری، برق کشی و.

است.

معاون اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس وعده مجری طرح این پروژه هم اکنون باید به اتمام رسیده بود، گفت: تصمیم گیری مجریان طرح برای تغییر گنبد بقعه و اقدامات مرتبط با ساخت و نصب گنبد جدید، کار ساخت این پروژه را مقداری به تعویق انداخت.

شکرریز با اشاره به اینکه مجموعه اوقاف مجموعه بهره بردار این پروژه است، اضافه کرد: هزینه های مرتبط با بازسازی بقعه احمدابن اسحق را استانداری، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی بقعه احمدبن اسحاق تا 3 ماه آینده به اتمام می رسد

بازسازی بقعه احمدبن اسحاق تا 3 ماه آینده به اتمام می رسد