مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:452021-01-18سياسي

همدان 4 سال درصدد طراحی کلنگ راه «علیصدر»


پروژه ای که سال 96 و در سفر ریاست جمهوری روی برگه اعتبار چهار میلیارد تومانی گرفت، پس از چهار سال جوهرش پاک شد.

- ایسنا/همدان پروژه ای که سال 96 و در سفر ریاست جمهوری روی برگه اعتبار چهار میلیارد تومانی گرفت، پس از چهار سال جوهرش پاک شد.

سفر مدیران ارشد استان به همراه استاندار همدان به شهرستان کبودراهنگ که در 17 دی ماه صورت گرفت، انگیزه و نشاط کاری نداشت و سوال اینجاست، آیا مدیران ادارات شهرستان روحیه خود را از دست داده اند و پیگیر حل مشکلات نیستند؟ و یا مدیران دستگاه های استان خدمت به مناطق محروم را در شأن خود نمی بینند؟ بسیاری از موارد مطرح شده توسط مدیران کل دستگاه های استان در کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ به قول فرماندار تکراری و به گفته استاندار نسیه بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در این کمیته، چشم انداز شهرستان کبودراهنگ را روشن دانست و گفت: جهت گیری دولت نسبت به شهرستان کبودراهنگ که جزء مناطق کمتر توسعه یافته است، مناسب بوده و غارعلیصدر یکی از استعدادهای قابل توسعه آن به شمار می رود.

جای بسی تعجب است که همه مدیران استان دهکده گردشگری علیصدر را مهمترین منطقه گردشگری استان و کشور می دانند اما به گفته نماینده سابق کبودراهنگ، 10 سال است موضوع چهاربانده شدن راه همدان به علیصدر مطرح شده و سال 96


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان 4 سال درصدد طراحی کلنگ راه «علیصدر»

همدان 4 سال درصدد طراحی کلنگ راه «علیصدر»