مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:352021-01-18سياسي

باید سلایق مختلف سیاسی مردم در معرض انتخاب قرار داده شوند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است که تمامی سلایق مختلف سیاسی مردم در معرض انتخاب قرار داده شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما این است که تمامی سلایق مختلف سیاسی مردم در معرض انتخاب قرار داده شوند.

علی اصغر عنابستانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از نمایندگان مجلس به صورت بالقوه مدعی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 هستند، اظهار کرد: یعنی در حال حاضر ما می توانیم از آقایان قالیباف، امیرحسین قاضی زاده، نیکزاد، حاجی بابایی، زاکانی و بذرپاش به عنوان کاندیداهایی بالقوه از مجلس و دیوان محاسبات نام ببریم.

احتمالا تا قبل از پایان سال، روشن خواهد شد که کاندیداهای ریاست جمهوری به طور مشخص چه افرادی هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: به نظر من هر کسی که رجل سیاسی و مذهبی باشد و توانایی اداره کشور را داشته باشد، می تواند در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود، بنابراین کسی نمی تواند فردی را که توانایی اداره کشور را دارد اما زمانی جزو نظامیان بوده است را از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری محروم کند.

نامزدها چه سابقه حضور در ساختارهای سیاسی را داشته باشند و چه سابقه حضور در ساختارهای نظامی را دارا باشند، در نهایت این رای مردم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید سلایق مختلف سیاسی مردم در معرض انتخاب قرار داده شوند

باید سلایق مختلف سیاسی مردم در معرض انتخاب قرار داده شوند