مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:252021-01-18اقتصادي

آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در جنوب آذربایجان غربی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف تامین و شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی در جنوب آذربایجان غربی آغاز شده است.

- سید جواد فیض حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف تامین و شناسایی خانوارهای فاقد گاز طبیعی در جنوب آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با ابلاغ دستورالعمل اجرایی از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و با هماهنگی مالکان تاسیسات گاز مایع جنوب آذربایحان غربی، این طرح جهت تامین رفاه شهروندان و صیانت از حقوق شهروندی انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب ادامه داد: بدین ترتیب گاز مایع خانواده های فاقد گاز طبیعی و بخش های صنفی فعال در سطح شهر و صنعتی به صورت الکترونیکی و با کارت بانکی در این منطقه عرضه خواهد شد.

فیض حسینی اظهار داشت: شناسایی مصرف کنندگان واقعی، اختصاص سهمیه عادلانه، عملیات خرید و توزیع گاز مایع بر روی کارت بانکی و خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه ماهانه 3 هزار و 800 تُن سهمیه گاز مایع جنوب استان است، اضافه کرد: با این طرح استفاده خودروهای گاز مایع سوز نیز شناسایی و در راستای ساماندهی آنها اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در جنوب آذربایجان غربی

آغاز طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در جنوب آذربایجان غربی