مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:252021-01-18سياسي

ظرفیت همه دستگاه ها برای ساخت مسکن ایثارگران بسیج شود


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت همه دستگاه ها به ویژه سپاه برای ساخت مسکن ایثارگران، گفت: در خصوص واگذاری زمین به ایثارگران همکاری لازم صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع صبح دوشنبه در جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گیلان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ این ملت به جهت مقابله با ظلم است، بیان کرد: بزرگداشت این دوره از تاریخ مهم است و باید ارزش های این دوران حماسه ساز را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور ما ماندگار است، گفت: در سال های اخیر مقاومت مردم بیشتر نمایان شده و این امر زمینه ساز عزت ملی و اقتدار است.

استاندار گیلان رمز موفقیت ملت را انسجام، مقاومت و همدلی عنوان کرد و افزود: در دوران جنگ 8 ساله، تمام ارتش دنیا مقابل ما ایستادند اما موفق نشدند و تحریم های سخت امروزی را نیز با مقاومت پشت سر می گذاریم.

زارع با بیان اینکه پاسداشت و تکریم کسانی که در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند، دینی بر گردن مسئولان است، گفت: طرح تکریم از مادران و همسران شهدا از 8 تا 15 بهمن ماه با روش های مختلف و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت همه دستگاه ها برای ساخت مسکن ایثارگران بسیج شود

ظرفیت همه دستگاه ها برای ساخت مسکن ایثارگران بسیج شود