مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:152021-01-18پزشكي

در صورت شیوع موج چهارم کرونا، محدودیت ها سخت تر از قبل باز می گردد


فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز گفت: با بیان اینکه در صورت شیوع موج چهارم، محدودیت ها حتی سختگیرانه تر از قبل باز خواهد گشت، ادامه داد: - ایسنا/البرز فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز گفت: با بیان اینکه در صورت شیوع موج چهارم، محدودیت ها حتی سختگیرانه تر از قبل باز خواهد گشت، ادامه داد: از مردم درخواست می شود همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت و شستشوی مداوم دست ها، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی را فراموش نکنند.

نورمحمد فردی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته پنج نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری نیز حدود 280 نفر است.

وی توضیح داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 53 هزار و 716 نفر مورد مثبت شناسایی شده که 2635 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار البرز، با بیان اینکه از آذرماه تا کنون که شاهد اجرای طرح جامع مدیریت کرونا در استان هستیم تعداد بستری شده ها در استان حدود 80 درصد کاهش یافته، افزود: تا قبل از اجرای طرح جامع مدیریت کرونا، روزانه 25 تا 30 نفر جان خود را از دست می دادند ولی در حال حاضر تعداد فوتی ها به کمتر از انگشتان یک دست رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت شیوع موج چهارم کرونا، محدودیت ها سخت تر از قبل باز می گردد

در صورت شیوع موج چهارم کرونا، محدودیت ها سخت تر از قبل باز می گردد