مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:152021-01-18سياسي

اولویت تجربه بر تحصیل؛ توجیه شهرداری در به کارگیری مدیری با تحصیلات ابتدایی


هفته گذشته مطلبی در خبرگزاری فارس با تیتر با مدرک ابتدایی، مدیرکل شهرداری شوید منتشر شد که شهرداری شیراز در پاسخ به این مطلب متنی را ارسال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هفته گذشته مطلبی در خبرگزاری فارس با تیتر با مدرک ابتدایی، مدیرکل شهرداری شوید منتشر شد که شهرداری شیراز در پاسخ به این مطلب متنی را ارسال کرده است، که در ادامه ارائه می شود.

  اما پیش از انتشار جوابیه ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد.

نکته قابل توجه اول اینکه در متن خبر خبرگزاری فارس به جهت اخلاق مداری و حفظ آبروی افراد، هیچگونه نامی از فرد و جایگاه وی در شهرداری شیراز آورده نشده بود اما مجموعه شهرداری موضوع را علنی و سِمت شخص را آشکار کرده است.

  نکته دیگر اینکه رسالت خبرنگاری ایجاب می کند موضوعات مختلف از جانب افراد مرتبط پیگیری شود اما متاسفانه در مورد این مطلب و برخی مطالب دیگر مسئولان شهرداری سکوت را بر پاسخ ترجیح دادند! در مورد همین مطلب نیز، خبرنگار فارس بارها با مدیرکل منابع انسانی شهرداری شیراز تماس گرفت اما پاسخی نشنید.

  موضوع دیگر پیرامون این انتصاب، مدرک شخص مورد نظر است در زمان انتصاب به سِمت مدیرکلی طبق حکم کارگزینی، پایان دوره ابتدایی ذکر شده که مدارک آن موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تجربه بر تحصیل؛ توجیه شهرداری در به کارگیری مدیری با تحصیلات ابتدایی

اولویت تجربه بر تحصیل؛ توجیه شهرداری در به کارگیری مدیری با تحصیلات ابتدایی