مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:152021-01-18پزشكي

کرونا در مازندران/ وضعیت 10 شهر قرمز و مابقی نارنجی است/ بستری ها به 1335 نفر رسید


در حال حاضر یک هزار و 335 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا در حال حاضر و طبق آخرین آمار در 24 ساعت گذشته تعداد 224 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

همچنین در همین مدت زمان تعداد 324 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

به گفته عباس موسوی،رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون یک هزار و 104 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 242 بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

همچنین سیدفرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در گفت و گویی با اشاره به اینکه در حال حاضر 231 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند،گفت:در 24 ساعت گذشته 42 بیمار جدید بستری و 38 بیمار هم ترخیص شدند و 37 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا،در حال حاضر یک هزار و 335 بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در مازندران/ وضعیت 10 شهر قرمز و مابقی نارنجی است/ بستری ها به 1335 نفر رسید

کرونا در مازندران/ وضعیت 10 شهر قرمز و مابقی نارنجی است/ بستری ها به 1335 نفر رسید