مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:052021-01-18اجتماعي

راهی برای آبادانی یا تکرار تجربه های ناموفق گذشته؟


در مسیر جاده سحر انگیز و پر پیچ و خم کرمانشاه به پاوه، روستایی وجود دارد به نام نسمه .

روستایی خیال انگیز و دیدنی که تنها پنج کیلومتر با شهر پاوه فاصله دارد و واقع شدنش در دامنه کوه، - ایسنا/کرمانشاه در مسیر جاده سحر انگیز و پر پیچ و خم کرمانشاه به پاوه، روستایی وجود دارد به نام "نسمه".

روستایی خیال انگیز و دیدنی که تنها پنج کیلومتر با شهر پاوه فاصله دارد و واقع شدنش در دامنه کوه، داشتن آب و هوایی خنک و مطبوع، چشمه ها و رودهای خروشان، پوشش گیاهی و جنگلی انبوه و چشم انداز بی نظیرش باعث شده تا در چندسال اخیر به یکی از مقاصد مهم گردشگری منطقه اورامانات تبدیل شود.

حجم زیادی گردشگر در روزهای تعطیل سال روانه روستای نسمه می شوند تا با گذراندن ساعاتی در این بهشت زمینی، خستگی های زندگی شهری را فراموش کنند و میهمان خوان پُربرکت مردمان میهمان نواز این روستا باشند که بخوبی فرهنگ گردشگری را آموخته اند.

اما در یکی دو هفته گذشته خبر الحاق این روستای زیبای گردشگرپذیر و چند روستای نزدیکش یعنی دوریسان، چورزی و سرکران به شهر پاوه خبرساز شده و عده ای از فعالین گردشگری با استقبال از این اتفاق، الحاق نسمه به شهر را سبب آبادانی آن و پیشران توسعه گردشگری شهری پاوه می دانند و عده ای دیگر هم انتقاد می کنند که این طرح، گردشگری نسمه را تضعیف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی برای آبادانی یا تکرار تجربه های ناموفق گذشته؟

راهی برای آبادانی یا تکرار تجربه های ناموفق گذشته؟