مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 17:402021-01-17سياسي

کلمه «رقص» مجری تلویزیونی را «ممنوع التصویر» کرد


پس از آنکه مهمان برنامه عصرگاهی شبکه دو تلویزیون ایران از مردم و بینندگان برنامه خواست در «شب یلدا» «رقصیدن» را در برنامه شب نشینی شان بگذارند تا در زمانه کرونا گرفتار افسردگی نشوند؛ - جی پلاس ، روز یکشنبه 17 ژانویه 2021، در گزراشی نوشت رزیتا قبادی که اجرای برنامه عصر خانواده شبکه دو را بر عهده داشت، از سخنان مهمان برنامه اش در شب یلدا غافلگیر شد؛ وقتی آقای دکتر از مردم و بینندگان برنامه خواست در شب یلدا رقصیدن را در برنامه شب نشینی شان بگذارند تا در زمانه کرونا گرفتار افسردگی نشوند.

همشهری آنلاین نوشت؛ بر اساس این گزارش هر چند این مجری جوان همان زمان تلاش کرد به نوعی جلوی حرف های مهمان را بگیرد اما دیگر دیر شده بود و روز بعد ناچار شد به خاطر پیشنهاد رقص آقای دکتر از واژه رقص و دعوت کردن از مردم برای رقصیدن عذرخواهی کند.

قبادی پس از این عذرخواهی دیگر در قاب تلویزیون ایران دیده نشد و حالا حدود چهار هفته است که خبری از او در برنامه عصرگاهی شبکه دو نیست.

طی سالیان گذشته مجری های زیادی وارد صدا و سیمای ایران شده و برخی از این افراد که گاها محبوبیت مردمی هم پیدا می کردند، پس از مدتی حضور در تلویزیون، به خاطر اشتباهات لفظی یا شوخی و عباراتی که در برنامه ها به کار می رفت، با ممنوع التصویر شدن به حاشیه رانده شده و هیچ گاه نمی توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلمه «رقص» مجری تلویزیونی را «ممنوع التصویر» کرد

کلمه «رقص» مجری تلویزیونی را «ممنوع التصویر» کرد