مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:352021-01-17حوادث

اعزام 2 فروند بالگرد به پارک ملی گلستان/تلفات حیات وحش گزارش نشده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از اعزام دو فروند بالگرد برای اطفا آتش پارک ملی گلستان خبرداد و گفت: تاکنون تلفات حیات وحش گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کنعانی بعد از ظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی پارک ملی گلستان اظهار کرد: حریق در منطقه شمالی پارک ملی از ساعت 16 روز شنبه آغاز شد و نیروهای اداری، محیط بانان و همیاران پارک در محل حاضر شدند.

وی افزود: حریق در سه نقطه اتفاق افتاده بود که دو نقطه در پایین دست و محدودتر و یک نقطه هم در عرض 100 و طول 300 متر از کف دره به سمت یال حرکت می کرد.

کنعانی بیان کرد: دو نقطه پایین دست در همان ابتدا کنترل شده و حریق خطی کف دره هم به سرعت به سمت یال در حال گسترش بود که توسط همکاران محاصره شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان اضافه کرد: اما از نیمه شب با وزش باد در منطقه، گسترش آتش زیاد شد و ساعت دو، نیروهای مستقر در پارک اعلام کردند که کنترل حریق از دستشان خارج شده است لذا آتش از سطح سه به سطح دو رفته بنابراین فراخوان نیروها در سطح شهرستان ها داده شد.

وی افزود: 10 گروه از سطح شهرستان های استان فراخوان شده و به سمت پارک ملی حرکت کردند و ساعت 6 سازماندهی نیروها به صورت گروه های 6 نفره انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 فروند بالگرد به پارک ملی گلستان/تلفات حیات وحش گزارش نشده است

اعزام 2 فروند بالگرد به پارک ملی گلستان/تلفات حیات وحش گزارش نشده است