مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 11:202021-01-17سياسي

حضور رییس سازمان زندان ها در منزل کارمند و زندانی و دیدار با خانواده های آنها


رییس سازمان زندان ها در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در خانه یکی از همکاران و همچنین یکی از زندانیان حضور یافت و با خانواده آنها دیدار کرد.

- رییس سازمان زندان ها در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در خانه یکی از همکاران و همچنین یکی از زندانیان حضور یافت و با خانواده آنها دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان ها که برای بازدید از زندان های خراسان رضوی و شمالی در شهر مشهد مقدس حضور داشت، در آخرین برنامه این سفر در منزل یکی از همکاران متوفی و همچنین یکی از زندانیان حافظ قرآن حضور یافت و با خانواده آنان دیدار و گفتگو کرد.

رییس سازمان زندان ها در منزل مرحوم اکبری یکی از همکارانش، ضمن برشمردن ویژگی های بارز اخلاقی وی، خدمت در زندان را دستگیری از انسان های آسیب دیده عنوان کرد و به فرزندان وی توصیه کرد مهمترین کار شما برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره پدر ادامه تحصیل و الگو قراردادن پدر به عنوان یک انسان درستکار و با اخلاق حسنه خواهد بود.

رییس سازمان زندان ها همچنین با حضور در منزل یکی از زندانیان که در زندان، حفظ قرآن کریم را آغاز کرده است با خانواده وی دیدار و از وضعیت آنان اطلاع یافت.

حاج محمدی در این دیدار خطاب به فرزندان زندانی گفت: آینده هر فرد در دست خود اوست و شما می توانید با توجه جدی به تحصیل و استقامت در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس سازمان زندان ها در منزل کارمند و زندانی و دیدار با خانواده های آنها

حضور رییس سازمان زندان ها در منزل کارمند و زندانی و دیدار با خانواده های آنها