مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:452021-01-17بين الملل

آیا صنعت فولاد با تحریم آسیب می بیند؟


مدیرعامل فولاد مبارکه در لیست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفت، این بدان معناست که فشارهای بین المللی و دور چهارم تحریم ها بر این شرکت در حال تشدید است و این در حالی است که عده ای در داخل کشور با تندترین الفاظ به این شرکت می تازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایراسین، کمتر از 4 روز مانده به ترک رییس جمهور معزول آمریکا از کاخ سفید، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری امریکا(اوفک)روز جمعه، 26 دی ماه در اقدامی شتاب زده در راستای کارزار ناکام فشار حداکثری بر ایران، حمیدرضا عظیمیان ، مدیرعامل فولاد مبارکه، را در لیست تحریمی خود قرار داد.

فولاد مبارکه با تولید ناخالص داخلی یک درصدی، مهمترین صنعت کشور محسوب می شود که تاکنون چهاربار مورد تحریم ظالمانه آمریکا قرار گرفته است؛ اگرچه ضمانت اجرایی این تحریم ها جوهر خشک نشده رییس جمهور معزول آمریکاست و ارزش دیگری ندارد، اما شاید ادعاها و ترور شخصیت مدیرعامل فولاد مبارکه در صحن علنی مجلس برای تصویب طرح تحقیق و تفحص درباره فولاد مبارکه بر تصمیم گیری دقیقه نود ترامپ و هم پیمانانش بی تاثیر نبوده است! بهرام سبحانی که پیشتر از عظیمیان سکان فولاد مبارکه را در دست داشته است در گفت و گو با خبرنگار ایراسین گفت: تحریم های لحظه آخر خزانه داری آمریکا علیه ایران نشانه استیصال و درماندگی ترامپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صنعت فولاد با تحریم آسیب می بیند؟

آیا صنعت فولاد با تحریم آسیب می بیند؟