مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:052021-01-17اقتصادي

کمک 17 میلیارد ریالی داوطلبان و خیرین به هلال احمر کردستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: داوطلبان و خیرین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 17 میلیارد ریال کمک به این جمعیت کرده اند و این روند همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز جلسه هیأت مدیره جمعیت هلال احمر استان کردستان در سنندج برگزار شد و اعضای این جلسه به بررسی برنامه ها و طرح های تدوین شده و پیشنهادی پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در این جلسه اظهار کرد: هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان است و همواره کمک های خیرین و نیکوکاران استان با نهایت شفافیت و با حضور خود این عزیزان تهیه، توزیع و به دست نیازمندان واقعی می رسد.

پیام جلالی افزود: ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی، توزیع گسترده بسته های بهداشتی در مناطق کم برخوردار، توزیع گسترده بسته های معیشتی در مناطق کم برخوردار در دو مرحله، توزیع گسترده ماسک و ژل ضدعفونی در دو مرحله، پرداخت مساعدت درمانی به مددجویان، کمک به تجهیز آشیانه بالگرد جمعیت هلال احمر و انجام پروژه های داوطلبی همگی به ارزش بالغ بر 17 میلیارد ریال تنها بخشی از کمک های داوطبان خیر و نیکوکار استان از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر استان کردستان 93 نفر در روز و در طول طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 17 میلیارد ریالی داوطلبان و خیرین به هلال احمر کردستان

کمک 17 میلیارد ریالی داوطلبان و خیرین به هلال احمر کردستان