مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:002021-01-17سياسي

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد: برخورد با مسئولانی که در مورد هوای پاک کوتاهی داشتند


سخنگوی قوه قضاییه درباره برخورد با مسئولانی که در مورد هوای پاک کوتاهی داشتند گفت:​ در قانون هوای پاک, تکالیفی برای پنج وزارتخانه، چهار دستگاه اجرایی و نیروی انتظامی پیش بینی شده است و هر کدام از اینها باید در افکار عمومی و رسانه ملی پاسخگو باشند و .

- سخنگوی قوه قضاییه درباره برخورد با مسئولانی که در مورد هوای پاک کوتاهی داشتند گفت:​ در قانون هوای پاک, تکالیفی برای پنج وزارتخانه، چهار دستگاه اجرایی و نیروی انتظامی پیش بینی شده است و هر کدام از اینها باید در افکار عمومی و رسانه ملی پاسخگو باشند و بگویند در برابر مسئولیت هایی که برای آنها در قانون هوای پاک پیش بینی شده چه عملکردی داشته اند؟ معتقدیم که این دستگاه ها باید پاسخگو باشند و سازمان بازرسی کل کشور هم به این موضوع ورود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی قوه قضاییه گفت: در یک سال و نیم اخیر قوه قضاییه بیش از 13 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی را که توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود باز پس گرفت و به نهادهای متولی داد که از این میزان حدود 40 هزار هکتار سواحل دریاست.

غلامحسین اسماعیلی شب گذشته با حضور در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما با بیان اینکه این سند نخستین سند راهبردی است که اهداف و برنامه های آن ذیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد: برخورد با مسئولانی که در مورد هوای پاک کوتاهی داشتند

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد: برخورد با مسئولانی که در مورد هوای پاک کوتاهی داشتند