مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:552021-01-17سياسي

مجموعه های نفتی استان بوشهر باید به نیروهای بومی میدان دهند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه های نفتی مستقر در استان بوشهر باید به نیروهای بومی میدان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری صبح یکشنبه در بازدید از مخازن نفتی بندر دیلم اظهار داشت: مردم در تقابل با مجموعه نفت نیستند و برعکس احساس می شود که عزیزانمان در مجموعه های نفتی با در نظر گرفتن تلاش ها و خطرات زحمات فراوانی می کشند اما نباید تبعیض در این مورد نمود پیدا کند و توزیع می بایست عادلانه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اشتغال مردم بومی نباید فقط به اشتغال نیروهای خدماتی ختم و تعریف شود اضافه کرد: ما نیاز دارم با نگاه توسعه ای به استان بوشهر نگاه شود چرا باید با تمام داشته هایمان همچنان محروم باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به نیروهایی که می توانند در عرصه های مختلف خودی نشان دهند فرصت دهیم تا بتوانند نقش آفرینی کنند و بگویند که ما می توانیم، این بی توجهی ها نه تنها در مجموعه نفت بکه در برخی دیگر از دستگاه ها وجود دارد وی تاکید کرد: مجموعه های نفتی مستقر در منطقه باید به نیروهای بومی میدان دهند تا این نیروها نیز بتوانند در سطوح بالاتری نقش آفرینی کنند زیرا این استعداد در میان مردم منطقه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه های نفتی استان بوشهر باید به نیروهای بومی میدان دهند

مجموعه های نفتی استان بوشهر باید به نیروهای بومی میدان دهند