مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:252021-01-17بين الملل

جنجالی ترین پروژه گازی جهان به مانع جدید خورد


گروه بیمه زوریخ در مواجهه با تحریمهای آمریکایی که علیه شرکتهای اروپایی حمایت کننده از ساخت خط لوله گاز طبیعی نورد استریم 2 در پیش است، از این پروژه 11 میلیارد دلاری خارج خواهد شد.

- گروه بیمه زوریخ در مواجهه با تحریمهای آمریکایی که علیه شرکتهای اروپایی حمایت کننده از ساخت خط لوله گاز طبیعی نورد استریم 2 در پیش است، از این پروژه 11 میلیارد دلاری خارج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه آمریکا ماه جاری به شرکت های اروپایی که به نظر می رسد در ساخت خط لوله گازی نورد استریم 2 روسیه مشارکت دارند، هشدار داد با ریسک تحریمها مواجهند.

دولت ترامپ در روزهای پایانی خود در حال آماده سازی دور نهایی اقدامات تنبیهی علیه این پروژه است.

یک منبع آگاه به رویترز گفت: زوریخ که کسب و کار آمریکایی بزرگی دارد، یکی از 20 شرکت بیمه در کنسرسیومی است که از این پروژه حمایت می کند.

این شرکت بیمه سوییسی حاضر نشد درباره مشتریانش اظهارنظر کند اما اعلام کرد زوریخ چارچوب رعایت قانون جامعی دارد و متعهد است هر گونه مقررات تحریمهای قابل اجرا را به طور کامل رعایت کند.

کنسرسیوم نورد استریم 2 روز جمعه با اشاره به جدیدترین اطلاعیه سازمان دریایی دانمارک، اعلام کرد کار آماده سازی برای تکمیل خط لوله گازی نورد استریم 2 به آلمان در آبهای دانمارک می تواند پیش رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی ترین پروژه گازی جهان به مانع جدید خورد

جنجالی ترین پروژه گازی جهان به مانع جدید خورد