مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 05:302021-01-17سياسي

خاموشی نیمی از چراغ ها در بوستان های تهران


بوستان های تهران تعطیل نیست اما با وجود قطعی برق پارک ها این سوال به ذهن متبادر می شود که آیا این به معنی تعطیلی آنها نیست؟ - به گزاش تابناک به نقل از ایرنا، ماجرا از آنجا آغاز شد که بنری توسط شهرداری منطقه 6 بر سر در پارک لاله تهران با این مضمون نصب شد که نظر به طرح کاهش انرژی توسط سازمان ذی ربط، از پذیرفتن شهروندان گرامی به دلیل قطعی برق این بوستان و عدم ارایه خدمات در سرویس بهداشتی و .

تا اطلاع ثانوی معذوریم .

تصویر این بنر در شبکه های اجتماعی دست به دست چرخید و بازتاب فراوانی یافت؛ این موضوع در حالی مطرح شد که تمامی بوستان ها طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا باز اعلام شده است.

در این ارتباط علی محمد مختاری مدیرعامل بوستان ها و فضای سبز شهر تهران نیز به رسانه ها اعلام کرد: تمامی پارک های تهران باز هستند و هیچکدام تعطیل نشده اند.

با این حال شهروندان در دوگانگی رفتن یا نرفتن به بوستان های پایتخت قرار گرفتند با این توضیح که خاموشی برق پارک ها، به اعتقاد کارشناسان حوزه اجتماعی زمینه را برای ارتکاب جرم به ویژه فروش مواد مخدر و ناامنی محیط فراهم می کند.

این موضوع در یکی دو روز گذشته بازتاب زیادی داشت تا شهردار منطقه 6 تهران بر این نکته صحه گذاشت و با بیان اینکه بر اساس طرح کاهش مصرف برق، خاموشی هایی در برخی پارک ها از جمله پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی نیمی از چراغ ها در بوستان های تهران

خاموشی نیمی از چراغ ها در بوستان های تهران