مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 05:152021-01-17اقتصادي

دستگاه بازیافت پسماندهای خانگی و صنعتی تجاری سازی شد


یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز در راستای بازیافت پسماندهای تر و حفظ محیط زیست موفق شد محصولات خود را به حد قابل توجهی تولید و جهت فروش به سراسر کشور ارسال کند.

- یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز در راستای بازیافت پسماندهای تر و حفظ محیط زیست موفق شد محصولات خود را به حد قابل توجهی تولید و جهت فروش به سراسر کشور ارسال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس عباس علیزاده، مدیرعامل این شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: ثبت اختراع دستگاه کمپوستر در راستای بازیافت پسماندهای تر فعالیت خود را در ایران از سال 1394 آغاز کرده است.

علیزاده افزود: شرکت ما در زمینه طراحی و نصب سیستم های نوین در ایستگاه های بازیافت زباله و همچنین تولید و پشتیبانی از دستگاه های کمپوستر در ابعاد خانگی تا صنعتی جهت نصب در مبدا تولید پسماند فعالیت می کند.

وی درباره تاییدیه این دستگاه توسط مراجع علمی و بهداشتی نیز افزود: دستگاه بیو کمپوستر قابلیت نصب در آشپزخانه های منازل مسکونی و صنعتی را دارد؛ این دستگاه ها دارای تاییدیه عملکرد زیست محیطی از اداره کل محیط زیست استان تهران، دارای تاییدیه کودی از موسسه تحقیقات خاک و آب، تاییدیه فناوری سبز دانشگاه تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه بازیافت پسماندهای خانگی و صنعتی تجاری سازی شد

دستگاه بازیافت پسماندهای خانگی و صنعتی تجاری سازی شد