مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 04:452021-01-17سياسي

چرا عرصه را برعلی (ع) تنگ کرده اند؟


راستی چرا عده ای این همه از این واژه واهمه دارند؟ چرا دفاع از ولایت این همه سنگین و پر هزینه است! چرا دختر پیامبرشان به این زودی مغضوب شده است ؟چرا عرصه را برعلی (ع) تنگ کرده اند؟ - خبرگزاری فارس مازندران ـ حسین عموزاده نامدار   السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْفَاضِلَهُ الزَّکِیَّهُ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْحَوْرَاءُ الْإِنْسِیَّهُ، سلام بر تو ای صاحب فضیلت‏ و پاکیزه صفات سلام بر تو ای انسیه حوراء.

روزگار سختی شده است شکایت به علی (ع) برده اند که بگوید یا شب گریه کند یا روز ! حتی به درختی پناه برده است تا در رثای پدر و برای تنهایی ولی و امام خویش ناله کند رحم نکرده اند و درخت را بریده اند، به کنج خانه اش پناه برده است تا در تنهایی خویش دلتنگی ها و گلایه های پس از پدر را مویه کند.

  تنهایی امامش یک طرف، زخم زبان های کج اندیشان و راه گم کردگان از طرف دیگر بد جور عذابش می دهد، حتی صدای موذن پدر را نیز ممنوع کرده اند، نمی دانم شاید قصه غربت ولایت هم از همین روزها شروع شده است! راستی چرا عده ای این همه از این واژه واهمه دارند؟ چرا دفاع از ولایت این همه سنگین و پر هزینه است! چرا دختر پیامبرشان به این زودی مغضوب شده است ؟چرا عرصه را برعلی (ع) تنگ کرده اند؟  روزهای سخت و سنگین خانه علی است و زهرای مرضیه سلام الله علیهما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا عرصه را برعلی (ع) تنگ کرده اند؟

چرا عرصه را برعلی (ع) تنگ کرده اند؟