مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 04:202021-01-17اجتماعي

برای فرار از آلوگی هوا باید مترو ساخت/ اجرای کامل مفاد قانون هوای پاک ضروری است


عماد مطالبیکارشناس برنامه ریزی شهری و محیط زیست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با طرح این موضوع که یکی از چالش ها در حوزه محیط زیست شهری مدیریت آلودگی هوا است تاکید کرد: - یک کارشناس برنامه ریزی شهری و محیط زیست گفت: لازمه موفقیت در این عرصه، همان مدیریت راهبردی و همکاری همه جانبه دستگاه های متولی مدیریت شهری و الزام به اجرای کامل مفاد قانون هوای پاک است که با مشارکت مردم و گروه های مردم نهاد و نظارت مستمر بر آن سبب ارایه راهبرد هایی در بهبود کیفیت هوا در کلانشهر ها می شود.

عماد مطالبیکارشناس برنامه ریزی شهری و محیط زیست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با طرح این موضوع که یکی از چالش ها در حوزه محیط زیست شهری مدیریت آلودگی هوا است تاکید کرد: مسئله آلودگی هوا یکی از مهم ترین مسائل زیست محیطی و بهداشتی در کلانشهر ها محسوب می شود.

تردد بسیار بالای خودرو های فرسوده و غیر استاندارد، موقعیت اقلیمی و توپوگرافی خاص و استقرار صنایع بی شمار در مسیر باد غالب از دلایل عمده آلودگی هوا در کلانشهر ها است.

وی افزود: در مورد منابع آلودگی و آلاینده های هوا می توان گفت تناژ بالای آلودگی، میزان، تراکم و پراکنش فضایی منابع آلاینده هوا در شهر و جابجایی هوا و باد به عنوان عواملی هستند که به طور عمومی بر کیفیت هوا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای فرار از آلوگی هوا باید مترو ساخت/ اجرای کامل مفاد قانون هوای پاک ضروری است

برای فرار از آلوگی هوا باید مترو ساخت/ اجرای کامل مفاد قانون هوای پاک ضروری است