مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:552021-01-16دانش

رفع موضوع آلودگی هوای تبریز نیازمند اقدام جدی و اساسی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پدیده آلودگی هوای تبریز، نیازمند یک اقدام جدی و اساسی است تا بتوانیم شاهد ریشه کن شدن این موضوع مشکل ساز و خطرناک باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: پدیده آلودگی هوای تبریز، نیازمند یک اقدام جدی و اساسی است تا بتوانیم شاهد ریشه کن شدن این موضوع مشکل ساز و خطرناک باشیم.

عزیز جوانپور روز شنبه، در وبینار تخصصی مدیریت آلودگی هوای تبریز، اظهار کرد: هر انسانی که در جهان هستی زندگی می کند، باید به محیط زندگی خود توجه داشته باشد و در نگه داری آن و انتقال محیطی سالم تر به نسل های آتی، نهایت تلاش خود را انجام بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در فرهنگ اسلامی ما نیز آمده که هر آنچه در جهان هستی اتفاق می افتد، ناشی از اعمال خود انسان است، پس اگر نتوانیم محیط زندگی و محیط زیست خود را که نعمتی از جانب خداوند است را به درستی هدایت کنیم، هر روز شاهد اتفاقاتی ناگوار هم چون گسترش شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان خواهیم بود.

وی با تاکید بر این که تمامی بشریت باید در حفظ و پایداری منابع محیطی بکوشند و از تخریب آن، اجتناب کنند، گفت: انسان از زمانی که به پیشرفت های علمی دست یافت، شروع به تخریب محیط زیست خود کرد و اکنون در راستای تخریب محیط زیست نیز روزانه شاهد وقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موضوع آلودگی هوای تبریز نیازمند اقدام جدی و اساسی است

رفع موضوع آلودگی هوای تبریز نیازمند اقدام جدی و اساسی است