مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:552021-01-16سياسي

راه شهیدان دفاع مقدس را مقتدرانه ادامه می دهیم


پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ستاد مرزبانی استان به صور نمادین تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سرگرد مجتبی بیهقی گفت: پیکر مطهر شهید گرانقدر سید ابوالفضل حسینی از شهدای هشت سال دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده با حضور فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان، خانواده شهید مهدی عارفی از شهدای مظلوم مرزبانی و دیگر پرسنل در ستاد مرزبانی خراسان رضوی به صورت نمادین تشییع شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این مراسم بیان داشت: شهدای هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی به گردن ما دارند و ما نیز ادامه دهنده راه آنان هستیم و نمیگذاریم خون به ناحق ریخته شده شهیدان ایران اسلامی  پایمال شود.

وی با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بیان کرد: این روحیه خدمتی که امروز در بین مرزبانان وجود دارد نشأت گرفته از آموزه های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که برای ما به ارث مانده تا به وسیله آن از مرزهای ایران اسلامی شجاعانه و مقتدرانه حراست و حفاظت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه شهیدان دفاع مقدس را مقتدرانه ادامه می دهیم

راه شهیدان دفاع مقدس را مقتدرانه ادامه می دهیم