مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 18:552021-01-16اقتصادي

ارتقای ایمنی با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد


معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: اجرای دستورالعمل های ایمنی و ردیابی عدم انطباق ها در خط تولید از مؤلفه های اصلی دست یابی به نتایج مطلوب ایمنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، مختار بخشیان در جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار فولاد مبارکه که با حضور مدیران ارشد و مدیران نواحی تولیدی و پشتیبانی برگزار شد، وجود سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد را موجب ارتقای ایمنی شرکت دانست.

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه بازرسی تجهیزات در خطوط تولید را با اهمیت خواند و افزود: اجرای دستورالعمل های ایمنی و ردیابی عدم انطباق ها در خط تولید از مؤلفه های اصلی دست یابی به نتایج مطلوب ایمنی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش پراهمیت اپراتورهای خط تولید و تعمیرات درزمینه بازرسی تجهیزات، خواستار پیگیری و جدیت بیشتر کارکنان شرکت درزمینه بازرسی و تکمیل چک لیست های بازرسی تجهیزات محیط کار شد.

حسین مدرسی فر نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا ، رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا در نواحی مختلف را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه این جلسه، جواد کیانی رییس ایمنی، بهداشت حرفه ای و آتش نشانی به تشریح شاخص های حوادث در 9 ماه گذشته پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ایمنی با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد

ارتقای ایمنی با استفاده از سیستم بازرسی اثربخش و کارآمد