مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:552021-01-16سياسي

محورهای مهم فرهنگ فاطمی نیاز به اولویت بندی دارد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه محورهای مهم فرهنگ فاطمی نیاز به اولویت بندی دارد گفت: جلوه های ایمانی، قرآنی و اسلامی حضرت زهرا (س) را به عالم معرفی کنیم.

- قزوین - نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه محورهای مهم فرهنگ فاطمی نیاز به اولویت بندی دارد گفت: جلوه های ایمانی، قرآنی و اسلامی حضرت زهرا (س) را به عالم معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از فعالان حوزه علمیه بانوان استان قزوین که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد، با بیان اینکه موضوعات و محورهای مهم فرهنگ فاطمی می باید اولویت بندی شوند، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم فرهنگ فاطمی، کرامت است.

رسول گرامی اسلام (ص) فرموده شما در میدان مسابقه ای شرکت می کنید که قله آن کرامت است.

وی افزود: این کلام حضرت موضوعات بسیاری نظیر برتری زن و مرد را برطرف کرده است و کرامت انسانی را محور اصلی برتری زن و مرد قرار داده است.

در دستگاه الهی روح مجردِ زن و مرد، انسان است و باید به جایگاه کرامت برسد و زن و مرد بودن را عاملی برای برتری قرار نداده است و زیرساخت های رسیدن به جایگاه کرامت را در همه انسان ها قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای مهم فرهنگ فاطمی نیاز به اولویت بندی دارد

محورهای مهم فرهنگ فاطمی نیاز به اولویت بندی دارد