مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:552021-01-16سياسي

خاطرات فرزند شهید فخری زاده از دانشمند شهید


فرزند شهید فخری زاده به بیان خاطراتی پیرامون این شهید پرداخت و گفت: عرفان در تمام احوال زندگی شخصی ایشان جاری و ساری بود و اعتقاد داشت وقتی که برای جمهوری اسلامی کار می کنید مانند این است که در مسیر سیر و سلوک الهی هستید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده و مرحوم علامه مصباح یزدی با حضور فرزندان شهید و جمعی از اساتید دانشگاه ها در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این مراسم که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و تشکل های دانشجویی انقلابی برگزارشد؛ از برگزیدگان دوره اول حوزه معنا (دوره علوم اسلامی دانشگاهیان) تقدیر شد.

فرزند شهید محسن فخری زاده در این مراسم به بیان خاطراتی پیرامون شهید فخری زاده پرداخت و افزود: عرفان در تمام احوال زندگی شخصی این شهید جاری و ساری بود و زندگی ایشان بر اساس عشق به خدا و مخلوق خداوند بود و اعتقاد داشت وقتی که برای جمهوری اسلامی کار می کنید مانند این است که در مسیر سیر و سلوک الهی هستید.

حامد فخری زاده خاطر نشان کرد: پدرم پرورش یافته این آب و خاک بودند و در هیچ دانشگاه خارجی نه تحصیل کردند و نه تحقیق؛ بلکه تمام کار آموزشی ایشان در همین مرز و بوم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات فرزند شهید فخری زاده از دانشمند شهید

خاطرات فرزند شهید فخری زاده از دانشمند شهید