مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:502021-01-16سياسي

سفر به هرمزگان را به زمان دیگری موکول کنید


شرایط خاص آب وهوایی، داشتن مراکز تفریحی و سواحل بندرعباس کیش و قشم باعث شده گردشگران و مسافران زیادی چمدان سفر بسته و به جنوبی ترین استان کشور سفر کنند اما این سفرها زنگ خطر شیوع مجدد کرونا را به صدا در آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، هرچند مردم این دیار به مهمان نوازی شهرت دارند اما شرایط خاص کنونی و شیوع ویروس باعث شده تا مردم و مسئولان این استان همچون سایر استان ها خواستار میزبانی از مسافران و گردشگران را در زمان مناسب تری باشند.

متاسفانه هجوم یک باره مسافران به جزایر کیش و قشم در استان هرمزگان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی موجب نگرانی مردم و مسئولان استان هرمزگان شده است.

هر چند در هفته های اخیر خبرهای خوبی از کاهش روند بستری بیماران مبتلا به کرونا شنیده می شد اما متاسفانه در چند روز اخیر برتعداد مبتلایان به این ویروس موارد بستری افزوده شده است.

افزایش آمار مبتلایان و همچنین ورود بیش از حد مسافران به جزایر کیش و قشم موجب تا ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا نیز در این خصوص جلسه برگزار کنند.

همچنین استاندار هرمزگان با نگرانی از روند فعلی و افزایش مبتلایان و افزایش مسافران در استان هرمزگان اقدام به برگزاری جلسه با اعضای ستاد مدیریت کرونا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به هرمزگان را به زمان دیگری موکول کنید

سفر به هرمزگان را به زمان دیگری موکول کنید