مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 16:402021-01-16سياسي

چرا وزیر نفت دانشگاه نفت را تضعیف می کند؟


پس از ایجاد محدودیت در رشته های تحصیلی دانشگاه صنعت نفت و اعتراض دانشجویان آن به وضعیت فعلی دانشگاهشان، در نامه ای خطاب به رییس کمیسیون انرژی مجلس به دنبال پاسخی برای آن هستند که چرا وزیر نفت از هیچ اقدامی برای تضعیف دانشگاه نفت دریغ نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پس از مصاحبه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت با خبرنگار فارس در شهریور ماه سال جاری و اعتراض به ایجاد محدودیت در رشته های تحصیلی این دانشگاه و بکارگیری دانشجویان سایر دانشگاه ها بجای دانشجویان متخصص دانشگاه صنعت نفت در بدنه صنعت نفت و .

، امروز دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعت نفت در نامه ای خطاب به رییس کمیسیون مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت این دانشگاه از نظر جذب اساتید ضعیف و انتقال آن به وزارت علوم شدند.

متن نامه به شرح زیر است: امام بزرگوار انقلاب شکوه مند اسلامی با اینکه خویش منشاء تحولات جهانی بودند فرمودند که منبع همه تحولات دانشگاه است.

جنابعالی نیز در میان جمعی از مردم خوزستان فرمودید که ما به همین دلیل کار خود را در کمیسیون انرژی از دانشگاه صنعت نفت آغاز کردیم.

چنانچه همگان می دانند دانشگاه صنعت نفت نخستین دانشگاه تخصصی نفت خاورمیانه و دومین دانشگاه ایران بوده که بر صفحه تاریخ استوار مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وزیر نفت دانشگاه نفت را تضعیف می کند؟

چرا وزیر نفت دانشگاه نفت را تضعیف می کند؟