مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 16:402021-01-16سياسي

پاسخ سازمان انرژی اتمی ایران به بیانیه سه کشور اروپایی در خصوص تولید اورانیوم فلزی


سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به تروییکای اروپایی در بیانیه ای تصریح کرد: موضوع کارخانه تولید اورانیوم فلزی مندرج در «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران» با تولید سوخت پیشرفته(سیلیساید) برای استفاده در راکتور تحقیقاتی .

- سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به تروییکای اروپایی در بیانیه ای تصریح کرد: موضوع کارخانه تولید اورانیوم فلزی مندرج در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران با تولید سوخت پیشرفته(سیلیساید) برای استفاده در راکتور تحقیقاتی تهران دو موضوع کاملا متفاوت است و آژانس بین المللی انرژی اتمی با پرهیز از ذکر جزییات غیرضرور در گزارشات خود از بروز زمینه های سوء تفاهم جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به سه کشور اروپایی در بیانیه ای تصریح کرد: موضوع کارخانه تولید اورانیوم فلزی مندرج در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران با تولید سوخت پیشرفته(سیلیساید) برای استفاده در راکتور تحقیقاتی تهران دو موضوع کاملا متفاوت است.

سازمان انرژی اتمی ایران در بیانیه ای در پاسخ به بیانیه سه کشور اروپایی اظهارکرد: موضوع کارخانه تولید اورانیوم فلزی مندرج در ماده 4 قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سازمان انرژی اتمی ایران به بیانیه سه کشور اروپایی در خصوص تولید اورانیوم فلزی

پاسخ سازمان انرژی اتمی ایران به بیانیه سه کشور اروپایی در خصوص تولید اورانیوم فلزی