مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 16:252021-01-16پزشكي

معاون وزیر بهداشت: موج چهارم کرونا شدیدتر خواهد بود


معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا زمانیکه این ویروس وجود دارد، باید ایمنی لازم را با انجام واکسیناسیون و استفاده از کمک ایمنی ایجاد شده توسط ابتلاهای قبلی انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ ایرج حریرچی روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان زنجان با تاکید بر لزوم پایبندی به پروتکل های بهداشتی افزود: طبق آمار اعلام شده در سه روز اخیر، روزانه 40 هزار نفر و هشت هزار خودرو وارد جزیره قشم شده اند و از طرفی با وجود اینکه 10 شهرستان استان مازندران رنگ کرونایی قرمز دارند، ترافیک در جاده های چالوس، هراز و فیروزکوه نیز برقرار بوده و با وجود رنگ کرونایی زرد استان گیلان ترافیک در جاده های رشت نیز نمایان است.

وی با اشاره به اینکه بیماری وقتی در جامعه کنترل می شود که از طریق واکسن ایمنی هدف دار ایجاد شود، اظهار داشت: باید به سطحی از ایمنی در جامعه دست یافت که ویروس انتقال پیدا نکند.

حریرچی ادامه داد: رویکرد دیگر حذف بیماری که چنین مساله ای در مورد آبله و برخی انواع فلج اطفال رخ داد زمانی بود که بشر به مرحله ای رسید که عامل بیماری را از بین برد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر امکان حذف ویروس کرونا وجود ندارد، اظهار داشت: تا زمانیکه این ویروس وجود دارد، باید ایمنی لازم را با انجام واکسیناسیون و استفاده از کمک ایمنی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: موج چهارم کرونا شدیدتر خواهد بود

معاون وزیر بهداشت: موج چهارم کرونا شدیدتر خواهد بود