مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:452021-01-16اقتصادي

اثرات ارز 4200 تومانی در زندگی مردم مشهود نبود


نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: نرخ ارز 4200 تومانی برای واردات کالا های اساسی باید در نرخ این محصولات در بازار نیز اثر می گذاشت، اما این مهم کمتر احساس شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از بندرعباس، محمد آشوری در گفت وگویی با جمعی از فعالان اقتصادی هرمزگان با بیان این که نگرانی از بابت حذف ارز 4200 تومانی در بودجه سال آینده عمدتا متوجه بار روانی ناشی از این موضوع است، اظهار کرد: اختصاص ارز 4200 تومانی به کالا های اساسی در کشور تأثیر خود را بر زندگی مردم بجای نگذاشته و عملا بسیاری از کالا هایی که با ارز 4200 تومانی وارد شده، با نرخ روز دلار و یورو که بالای 30 هزار تومان بوده در بازار ارائه شده است.

وی با بیان این که باید اثرات اقتصادی ارز 4200 تومانی به درستی تحلیل و ابعاد مختلف آن روشن شود، افزود: یکی از راهکار ها آن بود که گیرندگان ارز دولتی برای واردات کالا ها شفاف شود و مشخص شود که چه اجناسی با این ارز به کشور وارد شده و به چه دلیل در بازار با نرخ 30 هزار تومانی و بالاتر فروخته شده است.

نماینده مردم بندرعباس با تصریح بر این که اثرگذاری تصمیمات اقتصادی در زندگی مردم فوری و لحظه ای است، اما حمایت های یارانه ای عملا در زندگی مردم مشاهده نمی شود، خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادات ما در بودجه سال آینده کشور آن است که از مشارکت مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات ارز 4200 تومانی در زندگی مردم مشهود نبود

اثرات ارز 4200 تومانی در زندگی مردم مشهود نبود