مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:102021-01-16سياسي

تالارهای پذیرایی قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل است


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان قزوین، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا تالارهای پذیرایی استان تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت کرونایی استان قزوین، طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا تالارهای پذیرایی استان تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان که امروز 27 دی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت استان قزوین تثبیت شده است، در سه روز گذشته یک مورد فوتی داشتیم که نشان می دهد، مدیریت ها، محدودیت ها و نظارت ها پاسخ داده و راه دیگری برای مهار کرونا وجود ندارد؛ اگر واکسن هم وارد استان شود باید نظارت ادامه داشته باشد.

وی افزود: جهش کرونا روند درمان را سخت می کند، سرمای زمستان نیز شرایط مساعدی را برای شیوع کرونا ایجاد می کند همچنین آلودگی و وارونگی هوا در شهرستان های آبیک و قزوین نگران کننده است و می تواند در شیوع کرونا تأثیرگذار باشد بنابراین نیاز است که نظارت ها و کنترل ها همچنان ادامه داشته باشد.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: شتاب در بازگشایی ها به منزله استقبال از کرونا است، به محض تغییر رنگ زرد به آبی گویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارهای پذیرایی قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل است

تالارهای پذیرایی قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل است