مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:502021-01-16پزشكي

افزایش مراجعه سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش مراجعه بیماران سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی در استان خوزستان در یک هفته اخیر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش مراجعه بیماران سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی در استان خوزستان در یک هفته اخیر خبر داد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در حاشیه ستاد استانی مدیریت کرونا در خورستان که امروز (27 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در دو هفته گذشته به طور متوسط روزانه دو مورد فوتی ناشی از کرونا در خوزستان داشته ایم اما میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم کمرنگ و شرایط عادی انگاری شده است که از این نظر، نگران هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به افزایش مراجعه بیماران سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی، افزود: میزان مراجعه به مراکز 16 ساعته و بیمارستان ها نسبت به هفته قبل افرایش یافته است.

البته میزان نمونه گیری نیز دو برابر شده و شناسایی بیماران افرایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: فعلا موارد بستری افزایشی نیست که این موضوع نشان می دهد مراجعه کنندگان به بیمارستان ها حال عمومی بهتری داشتند.

وی گفت: تجربه یک سال گذشته نشان می دهد هر زمان بار مراجعه سرپایی افزایشی شده، دو هفته بعد نیز موارد بستری و چهار هفته بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراجعه سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان

افزایش مراجعه سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان