مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:352021-01-16دانش

امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم و برخی دانشگاه های بزرگ


تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم و برخی دانشگاه های بزرگ کشور با هدف تدوین شایستگی ها و تربیت مدیران نظام آموزش عالی کشور منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تعدادی از دانشگاه های بزرگ کشور که دارای مجوز کانون های ارزیابی شایستگی مدیران هستند، در راستای تدوین شایستگی ها و تربیت مدیران نظام آموزش عالی کشور به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت علوم و دانشگاه های شهید بهشتی، صنعتی شریف، الزهرا (س) و همچنین جهاد دانشگاهی کشور که دارای مجوز کانون ارزیابی شایستگی مدیران از سازمان اداری و استخدامی کشور هستند منعقد شد.

طراحی و تدوین ابزارهای سنجش شایستگی های عمومی و اختصاصی افراد واجد شرایط، جهت تصدی پست های مدیریتی در دانشگاه ها و نظام آموزش عالی کشور و نیز سنجش و ارزیابی شایستگی های عمومی و اختصاصی مدیران پایه، عملیاتی، میانه و ارشد جهت تصدی پست های بالاتر بر اساس مدل پیشنهادی سازمان اداری و استخدامی کشور از جمله موضوعات محور همکاری طرفین است.

گفتنی است این تفاهم نامه های همکاری که در راستای تحقق هدف تدوین شایستگی ها و تربیت مدیران نظام آموزش عالی کشور منعقد شده است در نسخ جداگانه شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم و برخی دانشگاه های بزرگ

امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت علوم و برخی دانشگاه های بزرگ