مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 13:202021-01-16فناوري

منع استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی در روسیه/ متخلفان جریمه می شوند


روسیه در نظر دارد، شرکت ها و کاربرانی که از اینترنت ماهواره ای استارلینک یا سایر سرویس های اینترنتی غربی استفاده می کنند را جریمه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل   آرس تکنیکا، مجلس دومای روسیه تصمیم دارد برای افراد و شرکت هایی که از سرویس های اینترنت ماهواره ای غربی استفاده می کنند جریمه ای در نظر بگیرد.

این قانون شامل حال سرویس های اینترنت ماهواره ای استارلینک، وان وب یا دیگر شرکت های اینترنت ماهواره ای غربی در حال توسعه می شود.

قانون پیشنهادی به دنبال جلوگیری از دسترسی به اینترنت با استفاده از سرویس استارلینک اسپیس ایکس، وان وب انگلیس یا سایر صورت های فلکی ماهواره ای غیر روسی در دست توسعه است.

طبق گزارشی که اخیراً در مجله Popular Mechanics در روسیه منتشر شده، جریمه های پیشنهادی برای کاربران عادی بین 10 تا 30 هزار روبل (135 تا 405 دلار) و برای شرکت ها بین 50 هزارتا یک میلیون روبل (6750 تا 13500 دلار) است.

اعضای دوما ادعا می کنند، دستیابی به اینترنت غیر بومی سیستم اقدامات عملیاتی جستجو در این کشور را که نظارت بر استفاده از اینترنت و ارتباطات تلفن همراه است، دور می زند.

به عنوان بخشی از کنترل شدید این کشور بر رسانه ها و ارتباطات، کلیه ترافیک اینترنتی روسیه باید از طریق یک ارائه دهنده ارتباطات روسی عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منع استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی در روسیه/ متخلفان جریمه می شوند

منع استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی در روسیه/ متخلفان جریمه می شوند