مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:552021-01-16فرهنگي

کلاه گیس ؛ راه حل تلویزیون برای زنان بدون حجاب و دلیل توقیف در سینما !


در سریال روزهای ابدی نمایش تصویر برخی از زنان بدون حجاب که از کلاه گیس برای آنها استفاده شده اشکالی ندارد در صورتیکه همین قضیه دلیل توقیف فیلم کاناپه کیانوش عیاری است! - کلاه گیس ؛ راه حل تلویزیون برای زنان بدون حجاب و دلیل توقیف در سینما ! در سریال روزهای ابدی نمایش تصویر برخی از زنان بدون حجاب که از کلاه گیس برای آنها استفاده شده اشکالی ندارد در صورتیکه همین قضیه دلیل توقیف فیلم کاناپه کیانوش عیاری است! عصر ایران ؛ کاوه معین فر - این روزها سریال روزهای ابدی ساخته جواد شمقدری ( رییس سازمان سینمایی دوره محمود احمدی نژاد) از آنتن شبکه یک سیما در حال پخش است، نمایش تصویر برخی از زنان بدون حجاب که از کلاه گیس برای آنها استفاده شده جالب توجه و جنجالی شده است.

حسین شمقدری (فرزند کارگردان) در توییتی نوشت: بعد از انقلاب، کارگردانان باید زنان را با روسری نشون می دادند، حتی در خانه! همون موقع مساله رو با امام مطرح می کنند، شنیده شده پیشنهادی میاد که از کلاه گیس استفاده کنید.

‏حالا جواد شمقدری(پدرم) در سریال روزهای ابدی از این راهکار استفاده می کنند .

بعد از این توییت اتفاقا بحث ها داغتر شد علی الخصوص که در زیر همین توییت امید رییس دانا (آهنگساز) نوشت: برای شما آزاده ما همین کاررو توی فیلم کاناپه کردیم ولی فیلم مون توقیف شد مهدی خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاه گیس ؛ راه حل تلویزیون برای زنان بدون حجاب و دلیل توقیف در سینما !

کلاه گیس ؛ راه حل تلویزیون برای زنان بدون حجاب و دلیل توقیف در سینما !