مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:452021-01-16اقتصادي

تداوم برگزاری رزمایش پیشگیری از کرونا در اردبیل


با اینکه وضعیت شیوع کرونا در شهرستان اردبیل کم خطر اعلام شده است ولی اجرای رزمایش های نظارت بر پروتکل های بهداشتی با سبک جدید در اردبیل تداوم خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرستان اردبیل با بیان اینکه رنگ بندی ها مقطعی و شکننده است خاطر نشان کرد: با رستوران ها، بستنی فروشی و غذا خوری هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند و تراکم جمعیت ایجاد کنند، برخورد می شود وی تصریح کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های اصناف متولی برخورد با اصنافی هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و این دستگاه ها بایستی به جدیت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت کنند.

فرماندار اردبیل از تداوم ارائه آموزش های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: در رابطه با صنف هایی که تراکم ایجاد می کنند، اقدامات پیشگیرانه با محوریت آموزشی انجام می گیرد و نهادینه سازی آموزش ها از طریق نصب بنرهای آموزشی در مقابل رستوران ها و فروشگاه ها صورت خواهد گرفت.

امامی یگانه افزود: در رزمایشی که در شهرک های سبلان، مخابرات، کشاورزی، اندیشه، رازی، ولایت و منطقه جمشید آباد صورت گرفت، پنج هزار 444 نفر به صورت تلفنی غربالگری شدند و در حوزه آموزش 10 هزار برگه آموزشی توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برگزاری رزمایش پیشگیری از کرونا در اردبیل

تداوم برگزاری رزمایش پیشگیری از کرونا در اردبیل